2484328

Misafir Deneyimi Yönetimi

DOLU OTEL, MUTLU MİSAFİR, DÜŞÜK MALİYET

Doğru ve gerçek zamanlı misafir verisi ile misafirlerinizi daha iyi tanıyabilir, operasyonunuzu kusursuz yönetebilirsiniz. Misafir Deneyimi Yönetimi modülü ile otelinizde konaklayan misafirlerinize ait her türlü veriyi kolaylıkla yönetebilir, bu sayede misafirlerinizin ayak izlerini daha rahat takip ederek memnuniyetlerini, bütünleşik sistem içerisinde de maliyetlerinizi düşürerek gelirinizi artırabilirsiniz.

Nasıl Çalışır?

  • Kullandığınız PMS sistemi ne olursa olsun mevcut verinizi %100 verimle kullanabilirsiniz.
  • 360° Misafir Yaşam Döngüsünü kapsayan modüler yapı
  • eConcierge
  • Sosyal Medya Veri Madenciliği
  • Tercihler
  • Beğeniler
  • Online Direkt Satış
  • Anketler

Avantajları Neler?

  • Onay ve Teşekkür ePostası Gönderimleri
  • Memnuniyet, Şikayet Yönetimi
  • Kolay Operasyon Yönetimi
  • Sadakat Yönetimi
  • İtibar Yönetimi
  • HolidayCheck ve TripAdvisor ile Yorum Entegrasyonu
  • Akıllı Veri Toplama
  • Segmentasyon

Misafir Deneyimi Yönetimi ve CRM uygulamalarının nasıl olması gerektiği ile ilgili muhakkak okumanız gereken bir başka makale: https://blog.hotech.com.tr/otelcilikte-crm-yazilimi-devri/

Comments are closed.