Elazığ Turizm Ve Kültür Tanıtma Derneği – (ETUDER) davetiyle Elazığ’lı otelci dostlarımıza buluşuyoruz. 8 Ocak 2018 günü Elazığ Mavigöl Otelde düzenlenecek olan etkinlikte “Turizmde Dijitalleşme ve Müşteri Sadakati“ni anlatacağız.

Otello Hospitality ERP
CRM, Ön Büro, Banket Yönetimi, Satın Alma Yönetimi, İş Zekâsı, Anket Yönetimi, e-Concierge, SPA, İnsan Kaynakları, POS, Operasyon Yönetimi, Sadakat ve Üyelik Yönetimi, Bütçe Yönetimi...
Amonra PMS
Ön büro, Banket, Devremülk, Güzellik Merkezi, Câri Hesap, Genel Muhasebe, Stok, POS, İnternet Rezervasyon Motoru...
Vima
Otellerin internet üzerinden pazarlama ve satış faaliyetlerini en verimli biçimde yönetmelerini sağlayan online PMS odaklı çözüm paketidir.
Misafir Deneyim Yönetimi
CRM, e-Concierge, Welcome Letter, Confirmation Letter, Özel gün mesajları, internet rezervasyon motoru, operasyon yönetimi, Anket Yönetimi, Misafir yorum portalı, segmentasyon ve akıllı pazarlama, sadakat yönetimi...
Misafir Değerleme
Segmentasyon, veri madenciliği, akıllı pazarlama, üyelik sistemleri, kampanya yönetimi...
HGR - Misafir Yorum Toplama
HolidayCheck, TripAdvisor entegrasyonu, Misafir yorum toplama, itibar yönetimi...
Gelir-Gider Denetimi
Kontrat Yönetimi, oda tipi, acente, rezervasyon tarihi, dönem ve tarih bazında kontrol ve takibi...
Finansal Planlama
Finansal planlama, nakit akışı, muhasebe programları ile entegrasyon takibi ve planlaması yapılır....
SPA ve Güzellik Merkezi
Otel SPA, Dış SPA, Fitness Merkezleri, Stok, satış, rezervasyon, personel yönetimi ve primlendirme,...
Elazığ Turizm Ve Kültür Tanıtma Derneği – (ETUDER) davetiyle Elazığ’lı otelci dostlarımıza buluşuyoruz. 8 Ocak 2018 günü Elazığ Mavigöl Otelde düzenlenecek olan etkinlikte “Turizmde Dijitalleşme ve Müşteri Sadakati“ni anlatacağız.