Hotech Bülten 13 – Sadakat Ekimi

Editörden…

BTEKBAS

Merhaba,

Bu ayki bültenimizde sizinle günümüz iş dünyasının en önemli gerçeklerinden birini oluşturan “Müşteri Sadakati” üzerine konuşmak isterim.

Bugün internet, daha güçlü bir tüketici yaratmak için yeni dünyanın kapılarını neredeyse sonuna kadar açtı. Müşterilerimiz hergün, nerelerde para, zaman ve efor harcayacakları yönünde karar alma ve istedikleri zaman, istedikleri ürünü, kimden alacakları konusunda da sonsuz özgürlüğe sahiptirler. Hal böyle olunca da şirketler kendi önceliklerini, müşteri beklentilerine göre yeniden oluşturmak zorundadırlar. Sadakat, sadece bir davranıştan daha fazlasıdır. Bir müşterinizin, sürekli olarak sizden alışveriş yapması demek, onun sadık bir müşteri olduğu anlamına gelmez. Müşterinin bizimle uzun bir süre alışveriş içinde olmasının gerçekten farklı nedenleri olabilir;

  • Belki onlarla bir sözleşmemiz vardır
  • Tedarikçi – ürün ve/veya hizmet aldığı – şirketi değiştirmek uzun zaman ve ekstra para gerektirebilir
  • Belki de biz şuanda düşük maliyetli bir tedarikçiyizdir
  • Belki de alternatif bir tedarikçi bulma sürecindelerdir…

Bilebilir miyiz? Tam olarak HAYIR!

Özetle sadakat, şartlar ne olursa olsun, müşteriniz sizinle iş yapmak istiyor ve hala da yapmaya devam ediyor anlamına gelir.

Şimdi kısa ama gerçek bir örnekle sözü bağlayıp, bültenimizle sizi başbaşa bırakmak istiyorum; Global bir danışmanlık firması olan Baine&Company firmasının araştırmasına göre, şirketlerinde %5 oranında sadık müşteri yaratan firmalar, karlılıklarını %75 oranında artırmışlardır.

Daha karlı ve sadık müşterili günler dileği ile…
Esen kalın,

Berfu TEKBAŞ
Kullanıcı Deneyimi Müdürü

Sadakat Yönetimi

Sadakat Yönetimi modülümüz ile konaklama sektörü içerisindeki rekabette bir adım öne geçme amacını sadece büyük tesislerin gerçekleştirebileceği dev yatırımlar gerektiren projeler olmaktan çıkarıp küçük ve orta boy işletmelerin de gerçekleştirebileceği bir sistem haline dönüştürdük. Bu sayede tesisinize daha fazla ilgi çekerken aynı zamanda verdiğiniz hizmetlerin de daha değer kazanmasını sağlayacaksınız. Müşteri sadakat döngüsü, hem işletmeniz hem de misafirleriniz için çift taraflı kazanımlar sağlayacaktır.

Sadakat

Tesisinizin sadık misafirleri sadece satışınızı artıran kişiler değil, bunun yanında tavsiyeleriyle markanız ile ilgili pozitif tanıtım yapan marka elçilerinizdir. Elbette bu sadakati sağlayabilmeniz için ilk planda misafir memnuniyetini sağlamanız gerekir. Misafir memnuniyetine giden yolda da en büyük yardımcınız uygulayacağınız sadakat programları olacaktır.

Etkin bir sadakat programının evreleri şu şekildedir:

SadakatPlan

Sadakat Yönetimi kapsamında sizlere sağlayacağımız faydalar;

  • Misafirlerinizi daha iyi tanıyabilir, onlarla kişisel ilişkiler kurabilirsiniz
  • İşletmeniz için daha karlı ve devamlı misafirler yaratabilirsiniz
  • Müşterilerinin yaşam boyu değerini artırabilirsiniz
  • Mevcut müşterileri daha karlı hale getirebilirsiniz
  • Rakiplerinizle olan ezici fiyat rekabetine girmezsiniz
  • Marka avukatları oluşturabilirsiniz
  • Hangi misafirin işletmenizden ne kadar alışveriş yaptığını görebilirsiniz
  • Hangi misafirin işletmenizin hangi ürünlerini ve daha çok ne zaman tercih ettiğini görebilirsiniz
  • Misafirlerinizin sizden alışveriş yaptıkça bonus kazanmalarını sağlayabilir
  • Kişiye özel indirim oranları ve bonus kazanma oranları belirleyebilirsiniz
  • Kişiye özel kampanyalar yapabilir, verimliliği ölçebilirsiniz

Sadakat Yönetimi Programları ile ilgili detaylı bilgi ve danışman yardımı almak için TIKLAYINIZ

 

Direct Booking

Direct Booking, yani doğrudan rezervasyon için olan savaş son dönemde iyice tırmanışa geçmiş durumda. Hatta büyük otel zincirleri yürüttükleri kampanyalar ile OTA’lara (Online Travel Agency) açıkça meydan okumaya başladı.

Henüz markalaşamamış veya marka olma yolunda ilerleyen küçük zincir ve bağımsız otellerde ise durum daha karışık. Yöneticileri bir yandan tüm odaları satma baskısını omuzlarında hissederken diğer yandan da her geçen gün artan OTA bağımlılığından kurtulmanın yollarını aramaktalar.

Devamını okumak için lütfen TIKLAYINIZ

 

Turisti Kazanan Geleceği Kazanır Projesi

TuristiKazan

Hotech Bilişim olarak Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı İnsan Kaynaklarının Geliştirilmesi Program Otoritesi tarafından desteklenen ve Trabzon Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliği tarafından yürütülen “TURİSTİ KAZANAN GELECEĞİ KAZANIR” projesine destek vermekten mutluluk duyuyoruz.

Proje kapsamın 25 Ön Büro Kursiyeri ve 15 Servis Personeli’ne Hotech Bilişim Eğitim Departmanı tarafından AmonRa Modüler eğitimleri verilmiştir. Bu kursiyerlerin turizm tesislerinde istihdam edilmeleri, Trabzon Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliği tarafından sağlanacaktır.

Proje web sayfasını incelemek için TIKLAYINIZ

Turizm Etkinlikleri – Fuar Takvimi

Günümüzde internet sayesinde her ne kadar sınırları ve mesafeleri kaldırmış olsak da uluslararası fuarlar, aynı sektörde yer alan yüzbinlerce kişinin, müşterilerinizin, tedarikçilerinizin, rakiplerinizin, işinizle alakalı herkesin bir araya geldiği yer olma konumunu devam ettiriyor. Yine yoğun bir fuar dönemine girdiğimiz şu dönemde katılabileceğiniz konaklama sektörü ile ilgili takvime ulaşmak için TIKLAYINIZ.

Yeni Kullanıcılarımız

YeniKullanicilarimizDreams Cave Cappadocia Hotel, Melek Hotels Tekkeliler Konağı, Grand Hamit Hotel, Mr. Cas Hotel, İstabul Medikal Termal Tesisleri, Erkanlı Tatil Köyü.

HolidayCheck ve TripAdvisor ile çözüm ortaklığımız sayesinde misafir yorum süreçlerini çok daha hızlı ve kolay hale getirdiğimiz HGR (Hotel Guest Review) hizmetimizi kullanmaya başlayan oteller;

Oz Hotels Side Premium, Sea Gull Hotel, Xperia Saray Beach Hotel, Xperia Grand Bali Hotel.

Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Email this to someone

Leave a Reply