HolidayCheck ve TripAdvisor portallarıyla misafirlerin yorum yazma sürecinde otellerin daha etkili olabilmeleri için oluşturduğumuz çözüm ortaklığı kapsamında yapılan entegrasyonlar sonucu, otel yöneticileri misafir yorum sürecini çok daha kolay bir şekilde yönetebiliyor.
Misafirin yorum yazması tek bir adıma indirgenirken, otel içerisinden de yapılan özel bir arayüz sayesinde pc, kiosk, tablet ve mobil cihazlardan misafir yorumu alınabiliyor. Bu sayede otel hakkında yapılan yorumlar ciddi bir şekilde artarken, yöneticiler yapılan yorumlara, şikayetlere ve isteklere anlık geri donüş yaparak otelin itibarını artırma konusunda eskiye göre çok daha kolay yol alabiliyor.
Konuyla ilgili daha detaylı bilgiyi www.hgrservice.com adresinden alabilirsiniz.
Add a Comment
You must be logged in to post a comment