Spa ve Güzellik Merkezi Yönetimi

 

Hotech İş Geliştirme Direktörü Burkay Bozkurt Turizm & Yatırım Dergisinin Spa ve Güzellik merkezleri ile ilgili sorularını yanıtladı. ⇒ 

 

  • Otellerin Spa & Wellness merkezlerine yönelik hangi ürün ve hizmetleri sunuyorsunuz?

Misafirlerin yapmış oldukları rezervasyonları takip eden, analiz ve raporlayan Otello Spa Rezervasyon Yönetim sistemi ile tüm Otel ve Spa işletmelerine yazılımsal destek sunuyoruz. Bu modülümüz işletmelerin operasyonlarını rahatlatacak şekilde web, mobil ve lokal üzerinde çalışan bir yazılımdır.

  • Pazarda ürün ve hizmetlerinizin hangi yönüyle farklılaşıyorsunuz?

Otello Spa Rezervasyon Yönetim Sistemini diğer rakiplerinden ayrılan en önemli yön, tüm firmalara özgü çalışabilmesi (Resort, City , Güzellik Merkezi, Fitness Merkezleri), kolay ve basit kullanım ve detay raporlama araçlarına sahip olmasıdır. Ayrıca tüm otel otomasyonları ile entegre olabilme özelliğine sahiptir.

  • Spa & Wellness alanlarının inşası ve Spa’da kullanılacak ürünlerin tercihi noktasında nelere dikkat edilmeli? Bu konuda otel yatırımcılarından beklentileriniz nelerdir?

Spa konusunda en önemli konu kurulacak işletmenin hangi misafir türüne göre hizmet vereceği ve fiziki olarak hangi hizmetleri vermeye müsait olduğunun belirlenmesidir. Eğer bu analiz doğru yapılmazsa muhtemelen alınan ekipman ve ürünlerin doğru noktalara satışı gerçekleşmeyecektir. Doğru analiz ile Spa kullanım oranı artırılacak ve gelir seviyesi de buna göre artacaktır.

Spa için kullanılacak Rezervasyon Yönetim sistemi tercihi yapılırken detaylı inceleme yapılmalı ve ona göre alınmalıdır.

Detaylı bilgi için tıklayınız.