Konaklama Tesislerinde Kurumsal Kaynak Planlama

Bilgi çağındayız… Küreselleşme, bilgi, insan ve etkin yönetimin çok daha fazla önem kazandığı, değişimin ve değişimi yönetmenin giderek zorlaştığı bu rekabet ortamında artık sadece hizmet yetmiyor. Kalite, hız, azalan verimlilik ve azalan maliyetler, koşulsuz müşteri memnuniyeti gibi faktörler artık daha da önem kazanmış durumda.

Tesisinizin tüm departmanlarında devamlı üretilen veriye oluştuğu hızla ulaşmaya, ayrıca ulaştığınız bu veriyi de kurumsal bilgiye çevirerek, karar alma süreçlerinizi daha da hızlandırıp güçlendirmeye şu günlerde çok daha fazla ihtiyacınız var.

ERP’nin planlama özelliği ile birlikte artık tesisinizin tüm departmanlarında gerçekleşen tüm süreçlerin, tek bir sistem mimarisi altında uyumlu entegrasyonu da son derece önemlidir. Bu sayede sisteminiz, tesisinizde tüm operasyonların takip ve analizini hızlandırmakla birlikte çok da kolaylaştırır.

İş süreçleri birbirlerinden farklı olan çok sayıda departmanın, tek bir veri tabanını kullanarak entegre yapı içerisinde daha  güvenilir ve hızlı bilgi paylaşımı, tesis içindeki operasyonların başarı ile sonuçlanması açısından önemlidir. Bu sistem bütünlüğü, kurumsal kaynak verimliğinin sağlanması, iş performansının artırılması, bölümler arası sağlıklı veri alışverişi ile verilecek kararların hızlı ve doğru alınmasına yardımcı olarak hizmet ve ürün kalitesini artıracaktır.

ERP uygulamaları ile kurum içi süreçlerin yanında, kurum sınırları dışındaki iş süreçlerinizi de kontrol altında tutabilirsiniz.

Tesisinizde ERP varsa;

  • Tesisinizin bütününde ilgili departmanların iş akışını düzenleyebilir,
  • Entegre ve bütünleşik yapılar sayesinde veriye çok daha hızlı ulaşabilir,
  • Ayrıca ERP sadece tesisinizdeki çözümleri üretmekle kalmaz, tesisinizin sınırlarını aşan, farklı lokasyonlardaki tesislerinize, iş ortaklarınıza ve tedarikçilerinize kadar uzanabilir,
  • Malzeme, personel gibi kaynaklarınızın en verimli şekliyle kullanılmasının sağlarken, buna bağlı olarak maliyetlerde de azalma hedeflemenize olanak sağlayabilir,
  • Değişken koşullara hızlı tepki verebilmesi sayesinde rekabet gücünü arttırmayı sağlayabilir,
  • Tüm süreçlerde kalite ve izlenebilirliği etkin bir hale dönüştürebilir,
  • Her aşamada maliyetlendirmeyi raporlayabilir
  • Verilen hizmetlerin kalite ve memnuniyetinin artırılmasını sağlayabilir,
  • Tüm operasyonda hız ve disiplini yakalayabilir,
  • Güncel ve güvenilir bilgi alırken, yöneticilerinizin de bu veriler ışığında hızlı kararlar almasına olanak sağlayabilir,
  • Tesis yönetiminin karar verme süreçlerini hızlandırarak, kurum içinde kontrol yeteneğinin de gelişmesini sağlayabilirsiniz.

ERP ile işletmenizin tüm departmanlarını tek bir sistem altında toplayıp, tüm departmanların ortaklaşa veri paylaşımını sağlayabilirsiniz…

Ortak Veri Paylaşımı

Bu yazılım çözümleri ile ortaklaşa elde edilen bilgi sistemi sayesinde, ihtiyaç duyulan tüm veriler tek bir veritabanı altında, kurumda çalışan tüm departmanların hizmetine sunulur. Fakat günümüzde hala her departman kendi iş akışlarına yönelik birbirinden farklı sistemlerle çalışır. Bu da bilgilerin diğer departmanlar tarafından etkin kullanılamamasına, yamalı çözümler ile raporlar alınmaya çalışılmasına sebep olur. Belli bir süre sonra tesisin yazılım çöplüğüne dönmesi kaçınılmazdır.

Otello Hospitalty ERP ile tüm departmanlarınızın verileri tek bir çatı altında ve güvende, sizin aklınız misafirlerinizde olsun…

  • 7/24 destek çağrı merkezi,
  • Bünyesindeki 40’a yakın modül olanağı ( satış, rezervasyon, task management, operasyon, guest loyalty…)
  • RaExcel teknolojisi ile esnek raporlama …

Tüm bu saydığım modüller ve daha bir çok hayatınızı kolaylaştıracak yazılım çözümü Otello  ile sizi de RAhata kavuşturacaktır….

Share on Facebook4Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Email this to someone