HolidayCheck Davranış Kuralları

HolidayCheck, otellerin misafirleri motive etme adına yapılan çabalarını hoşgörü ile karşılıyor. Elbette bunun için belirgin bir çerçevede açıkça tanımlanmış Davranış Kuralları bulunmaktadır.

Aşağıdaki önlemleri dikkate almanız bizi memnun edecektir ayrıca bazı önerilerle sizi desteklemek isteriz.

  • Misafirlerinize doğrudan otel içerisinden yorum yazma imkanları sunabilirsiniz,
  • Misafirlerinize yazılı bilgilendirme, broşür veya fatura üzerinde bir uyarı ile yorum yapmalarını rica edebilirsiniz,
  • Bir Yazılım Programları ile (örn. Seyahat sonrası email) misafirlerinize yorum yazdırarak otelinizi değerlendirmelerini isteyebilirsiniz.

Otel bünyesinde misafirleriniz ile birebir görüşüp aktif yorum yazdırdığınızda service@holidaycheck.comadresine mail göndererek HolidayCheck’i bu konuda bilgilendirin. Böylelikle HolidayCheck, yorumların artması durumunu buna göre değerlendirecektir.

HGR, HolidayCheck portalı ile özel anlaşmalı çözüm ortaklığı ürünü olduğu için HGR kullanıcıları bu kapsam dışındadır.

Önemle dikkat edilmesi gereken diğer hususlar:

  • “Eve döndüğümde yorum yazacağım” diyen misafirlerinizi hiç bir zaman otel içerisinde yorum yazmaya zorlamayın. Her zaman bunu saygıyla karşılayın.
  • Misafirlerinizi yazacağı yorum ile ilgili etki altına almayın,
  • Yazacağı olumlu yorum ile ilgili her hangi bir avantaj sağlayabileceğini söylemeyin.
  • Otelinizde çalışan bir personel kesinlikle oteliniz hakkında yorum yazamaz. Aynı şekilde tanıdıklarınız veya otelde konaklamayan misafirlerin yakınları da.
  • Misafirin ricası üzerine olsa bile kesinlikle onun adına yorum yazmayın. Aynı şekilde misafirlerin kağıt üzerine yazdığı bir mesajı dâhi yorum portalına aktarmamalısınız. Her yorum misafirin kendi iradesiyle yazılıp HC portalina aktarılmalıdır.

Davranış kurallarının ihlalinde ve manipülasyonlarda HolidayCheck gereken her türlü önlemi alır. Bunlardan bazıları şunlardır:

  • Otel profilinde uyarılar.
  • Bölgesel alanda HolidayCheck Yorum Portalını kapatma.
  • Yasal işlem başlatma.
Eğer kullandığınız yöntemin uygun olup olmadığından emin değilseniz, service@holidaycheck.com adresinden sorunlarınızı iletebilirsiniz.
Oteller bariz bir şekilde HolidayCheck davranış kurallarını ihlal ettikleri durumda HolidayCheck ödülleri için aday gösterilemeyecekler ve HolidayCheck tavsiye edilme durumları engellenecektir.
Ayrıca HolidayCheck, ciddi davranış kuralları ihlalinde otellerin yeni almış oldukları ödülleri geri alma hakkına sahiptir.

HolidayCheck Portalında Kaliteli Yorumlar İçin Tavsiye Niteliğindeki, Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar

  • Yorum başlıklarında yada içeriklerinde birbirine benzer cümlelerin ya da kelimelerin sürekli kullanılmaması gerekmektedir.
  • En az 100 karakter olarak yazılabilecek yorumun olabildiğince uzun, doğal ve gerçekci cümleler kullanılarak yazılması, kataloglarda geçen benzer cümlelerin kullanılmamasına özen gösterilmesi, basit kelimeler ile yapılan benzer yorumların yayınlanma oranları oldukça düşüktür, Örneğin, bir çocuklu ailenin miniclub hakkında yorum yapması isabetli bir yorum olacaktır. Eski müşterilerinizin yorumlarında özellikle en son tatillerinden beri tesiste gerçekleşen değişiklikleri vurgulaması, yani spesifik içerikler, yorumun yayınlanmasında en büyük etkenlerindendir ki bunu ancak yaşayarak yazabileceği içeriktir. Otel çevresinden ve varsa etkinliklerden bahsetmek yayınlanma sürecine artı sağlayacaktır. Kısacası deneyim içerikli ve samimiyet barındıran yorumlar çok daha kaliteli olup daha hızlı yayınlanmaktadır.
  • Özellikle otelden yazdırılan yorumlar da onay postasının onaylanması, yayınlanma sürecinin en etkili unsurlarından olduğu unutulmamalı, misafirlere mümkünse hemen onaylatılması yada onaylamaları için gerekli uyarının yapılması gerekmektedir.
  • Yorum alınan pc, tablet ve herhangi bir cihaz için özellikle Almanca klavye kullanılması gerekmektedir ki yorum incelemesi esnasında gramer hataları da dikkate alınmaktadır. Aynı zamanda yorumlara verilen cevaplar için de Almanca klavye kullanılması tavsiye edilir. Türkçe klavye kullanılarak yazılan Almanca kelimeler, rahatsız edici derecede dikkat çekmekte ve yayınlanma oranını düşürmektedir.
  • Yorum yazacak misafirin baskı altında olmaması ve daha sonra bu durumun şikayete dönüşmemesi için ofis ortamının dışında, misafirin kendisini baskı altında hissetmeyeceği rahat edeceği bir yerde yorumların alınması tavsiye edilir. Özellikle yorum köşeleri adı altında noktalar belirleyip, buralarda yorumların alınması daha etkili olacaktır.

  • Yorum yazdırdığınız Inhouse linkinin Qr Code dönüştürülmüş halini tesisin belirli noktalarına yerleştirip misafirlerin kendi mobil cihazları üzerinden de yorum yapmalarını sağlayabilirsiniz.
  • Otel içerisinde yorum almaya başlanmadan önce otelin eski yorumları incelenerek yorumların 6 puan üzerinden ortalaması çıkarılıp planlı bir şekilde çalışma yapılarak yayınlanma süresi hızlandırılabilir. Örneğin 6 puan üzerinden daha önceki ortalamanız 4,5 ise, otelden yorum almaya başladığınız andan itibaren yorum ortalamanız 6 olacak şekilde yorumlar alınırsa, diyelim ki hepsi 6 puan olan 10 yorum yazdırdınız, bu durumu algoritma şüpheli olarak varsayıyor ve HolidayCheck yetkilileri tarafından bu yorumlarınız manipülasyon mu yaplıyor şüphesi ile bekletilebiliyor. Ayrıca daha sonra ki yorumlarınız da özel incelemeye alınarak yayınlanma sürenizin uzamasına neden olabilir veya hiç yayınlanmayabilir.
  • Otelden yazdırılan yorumlarda misafirleri irrite etmeden, sıkmadan, özgür iradeleriyle yorum yazmalarının sağlanması çok önemlidir. Misafiriniz benim adıma yorumu siz yazar mısınız derse bile kesinlikle misafirinizin adına yorumu siz yazmayın. Aksi takdirde şikayet sebebi olacağını, ayrıca sürecin manipülasyona kadar taşınabileceği unutulmamalıdır. Tatili sonrası yorum yapacağını belirten misafirlerinize ısrar etmeyin ve mail adresinin sisteme kayıtlı olduğundan emin olup size özel After Travel mail göndereceğinizi iletebilirsiniz.
  • HolidayCheck 01.03.2016 tarihi itibari ile sadece Almanca ve Lehçe dillerinde yazılan yorumları kabul etmektedir. Diğer dillerde alınan yorumlar yayınlanmayacağından alınan yorumların sadece bu çerçevede olması gerekmektedir. Bu sınırlama otelde konaklayan TC, RU veya farklı uyruklu misafirlerin deneyimlerini paylaşamayacağı anlamına gelmemektedir, sadece içerik olarak Almanca ve Lehçe olması gerekmektedir.
  • Portal üzerinden oteliniz hakkında yapılan yorumlara cevap verme alışkanlığı kazanmanız hem yorum yazan misafirlerinizde olumlu etki bırakacağı gibi sizi tercih edecek yeni misafirleriniz içinde ayrıca olumlu etki yaratacaktır.
  • HolidayCheck sitesi üzerinden yapılan yorumların ortalama yayınlanma yüzdesi takribi %30 -%35 olarak hesaplanmaktadır. Bu oranın yükselmesi, otelin etik koşullar altında çalışması ile doğru orantılı olduğunu unutulmamalıdır. Etik koşullar altında misafirlerin özgür iradeleriyle yapılan yorumların yayınlanma oranları her zaman daha yüksektir. HGR ürünümüzü kullanarak etik koşullar altında çalışan tesislerimizde bu oranların %65 -%70’a kadar yükselebildiğini belirterek, bu çerçevede yorumlar almaya özen göstermenizi önemle rica ederiz.
Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Email this to someone