AmonRa, Türkiye’nin En İyi Otel Yazılımı

Turizm sektöründe yönetim kalitesinin önemini vurgulamak amacıyla  2010 yılında başlatılan Quality Management 2018 Ödüllerinde AMONRA “Türkiye’nin En İyi Otel Yazılımı” seçildi.  Bu yılki iki aşamalı oylama anketi toplam 99 bin 93 ziyaretçi ile bir rekora imza attı.

 

Profesyonel Otel Yöneticileri Derneğinin (POYD) iki aşamalı oylama sistemiyle oluşturduğu QM Ödüllerinde, 13 Aralık 2018 tarihinde Titanic Deluxe Golf Belek’te düzenlenen ihtişamlı ödül töreniyle  “Türkiye’nin En İyi Otel Yazılımı” ödülümüzü AMONRA adına aldık.

TURİZMİN ENLERİ’NE 14 FARKLI KATEGORİDE 56 DALDA ÖDÜL

Türkiye’nin En İyi Otel Yönetim Yazılımı: AMONRA

Türkiye’nin En İyi Otel Yönetim Yazılımı: AMONRA

14 Dalda 56 farklı kategoride turizmin en iyilerinin seçildiği QM AWARDS 2018 Ödülleri POYD Geleneksel Gala Gecesi’nde sahipleriyle buluştu. Törende bu yıl bir ilk gerçekleşerek Türkiye’nin yanı sıra KKTC Turizminin en iyilerine de ödülleri POYD Yönetimi Kurulu Üyeleri tarafından takdim edildi. POYD Gala Gecesi, QM Ödülleri ile sezonun bittiği bu günlerde sektörde güzel bir sinerji yarattı.

TÜRK TURİZMİNİN EN KAPSAMLI QM ÖDÜLLERİ HAKKINDA:

QM ÖDÜLLERİ turizmde ‘Kaliteyi Yönetmenin’ önemini vurgulamak amacıyla GM Turizm ve Yönetim Dergisince  (POYD Resmi Yayını) düzenlenen Türk Turizminin en kapsamlı ödül törenidir.

Bu yıl 9.su gerçekleşen“Quality Management AWARDS“ ; Kalite Yönetim Ödülleri, Türkiye’nin ve KKTC’nin Turizm profesyonellerini,  yatırım ve yatırımcılarını, bölge, tur operatörü, acente, taşeron, kişi, kurum ve özel teşebbüsleri takdir ve teşvik etmek amacıyla Türk Turizmine hizmet etmeye başladı. QM, markalaşma sürecini tamamlayan ve sürdürülebilir bir yönetim tarzını benimsemiş, Türkiye’yi başarıyla temsil eden, ülkesine ve sektörüne katma değer sağlamayı sürdüren ve bunu ilke haline getirmiş olan tüm sektör paydaşlarını rol model olarak sektörün değerlendirmesine sunmaktadır.

İKİ AŞAMALI OYLAMA SİSTEMİ

Her yıl kasım – aralık aylarında oylama ile  başlayan ve aralık ayı içerisinde gerçekleşen “Quality Management” ödülleri, iki aşamalı sistemden oluşuyor.  İlk aşamada genel adaylar kamuoyuna sunuluyor, adayların aldığı oylara göre belirlenmiş nihai liste tekrar oylanıyor.  Oylamalar sonucunda oluşan nihai adaylar değerlendirilerek, kazananlar belirleniyor.